WhatsApp ChatGPT Bot Paneli
Bağlantı
Bilgi Havuzu & Ayarlar
Özel Cevaplar
Engellenen Numaralar
Bilgi Havuzu & Yapay Zeka Davranış Ayarları
İşletme Bilgileri
Firma / Marka Adı
Sektör / İş Türü
Instagram Adresi
Web Sitesi
Google Profil Sayfası
Facebook Sayfası
Ürün / Hizmet İsimleri ve Fiyatları
🔰 9cm x 14cm QR Stant (Tek QR google veya instagram, nfc özellikli değildir, logo özelleştirilemez,hızlı gönderim, kolay kurulum) 🔰 15cm x 16cm QR Stant (Çift QR google ve instagram, nfc özellikli değildir, logo özelleştirilemez, hızlı gönderim, kolay kurulum): 319,90 🔰15cm x 20cm Tek QR & NFC özellikli stantımız: 749,90 TL 🔰15cm x 20cm Çift QR & NFC özellikli stantımız: 949,90 TL 🔰15cm x 20cm 3 QR & NFC özellikli stantımız 1149,90 TL’dir. 🔰17cm x 23cm 4 QR & NFC özellikli stantımız 1349,90 TL’dir. 🛜NFC (Yakın Alan İletişimi): Telefon NFC etiketine yaklaştırıldığında seçtiğiniz bağlantı veya bilgi otomatik açılır. QR’a ek kolaylık sağlar. 📦Kargo ücretsizdir. ♾️QR Kodlar sınırsız süresizdir. ✅Logonuz ile hazırlanır. 🟢QR kodlarını biz oluşturuyoruz, istediğiniz platformların bağlantı linklerini iletmeniz yeterlidir. 🟡Dilerseniz logonuz ile istediğiniz stant tasarımımızda ücretsiz taslak çalışması yapabiliriz. 🔆Modellerimizi incelemek için: https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE4MTMwODI2MzQxNDQzNTky?igsh=ODg4ZXNxOXpyYzI2 Ürünlerimizi görselleri ve fiyatları ile incelemek için https://www.shopier.com/kareconnect sayfamızı ziyaret edebilirsiniz
Potansiyel Müşteri Soruları (opsiyonel)
Potansiyel Soru 1
Potansiyel Soru 2
Potansiyel Soru 3
Potansiyel Soru 4
Potansiyel Soru 5
Potansiyel Soru 6
Potansiyel Soru 7
Potansiyel Soru 8
Potansiyel Soru 9
Potansiyel Soru 10
Ek Bilgiler
QR & NFC Platformları: Google yorum, Instagram, Whatsapp, Banka QR, Iban, Facebook, Web sitesi, Özel bağlantı, Cafe Restoran Menü, Trustpilot, Sahibinden, Uygulama linki, Booking 3 iş günü içerisinde kargoya verilir.
Adres
Çalışma Saatleri
Botun Konuşma Tarzı
Samimi
Resmi
Kurumsal
Biraz mizahi
Tercih Edilen Dil
Türkçe
İngilizce
Türkçe + İngilizce
Handoff (Canlı Destek) & Davranış Kuralları
Handoff sistemi aktif (konuşma kesildiğinde canlı desteğe devret)
Müşteri görsel / dosya gönderdiğinde konuşmayı kes
Müşteri link gönderdiğinde konuşmayı kes
Bilgi havuzu / özel cevap dışında konularda konuşmayı kes
Bot aynı cevabı tekrar üretirse konuşmayı kes
Bot aynı müşteriye 3’ten fazla cevap verdiyse konuşmayı kes
Konuşmayı kesen özel kelimeler (virgülle ayır)
Karşılama Mesajı
Karşılama mesajı gönder
Handoff Mesajı
Size daha hızlı yardımcı olabilmemiz için sohbeti canlı temsilcimize devrediyorum en kısa sürede dönüş yapacağız.
Fiyat Follow-up (10 dk sonra hatırlatma)
Fiyat cevabından sonra otomatik takip mesajı gönder
Kaç dakika sonra?
Takip Mesajı
Kaydet